torsdag 7. november 2013

Høst, kaos, bursdag, speilrefleks!

Siden sist har jeg blitt 32 år gammel og samboer! Kameraet mitt har blitt friskmeldt og jeg har fått meg food processor. Oslo Voices øver for harde livet til julekonserter og arbeidsdagene er lange. Neste uke skal jeg begynne å trene igjen. Livet nærmer seg normalt igjen. Pga hektiske dager har fotograferingen begrenset seg til et par kvelder, men her er noen høydepunkter fra den siste tida:

Oktober
Oktober
Oktober
Oktober
Jeg var med koret på Trondheimsturné og sang i Nidarosdomen og Vår Frue kirke.

Oktober
Oktober
 Oktober
Vi var hos Kristine og spiste lammegryte og spilte poker.

Oktober
Oktober
Oktober
Jeg feira bursdag i Oslo og lagde japansk etegilde.

IMG_3968
IMG_3971
IMG_3982
IMG_4005
IMG_4013
IMG_4028
IMG_4061
Så dro jeg hjem til Froland og feira bursdagen der også. Fikk til og med marsipankake!

IMG_4073
Nå er jeg hjemme i Oslo med middager for to (her illustrert ved thaifiskekaker lagd med min splitter nye food processor), fyr i peisen og rødvin i glasset. Spesielt fint syns jeg!

4 kommentarer:

  1. Her går det unna =) Grattis med ny alder og sambo! Elsker at bildene dine utstråler så mye stemning og forteller masse!

    SvarSlett
  2. Oi så fint spisebord! Akkurat sånn er jeg på evig jakt etter. Japansk etegilde høres ikke ueffent ut!

    SvarSlett
  3. Gratulerer på etterskudd med bursdag og samboer. <3
    Og så fint søndaginnlegget var. Flere slike, takk!!! (Jeg gleder meg å se Ekeberg parken)

    SvarSlett