søndag 27. oktober 2013

Instahøst

Jeg elsker oktober. Det er kanskje den fineste måneden i året syns jeg, og selv om jeg egentlig ikke har  hatt tid nok til å nyte den fullt ut i år har det blitt mange fine øyeblikk likevel. Her er noen av dem foreviget!

instagram
Det ble høstferie, jeg feiret med kaffe og kokosbolle på Vårt Daglige Brød før vi dro til sola i Wien.

instagram
Anarkistiske bikkjer i Wien! Vi drakk cocktails på Loos American Bar.

instagram
Koste oss på Naschmarkt og på båten til Bratislava.

instagram
Fine gulv og tak.

instagram
Jeg drakk te og sang i Nidarosdomen.

instagram
Vi flytta Geir inn i leiligheten min, og ute ble det kaldt.

instagram
Jeg lagde sour mix og spiste deilige rugsprø.

Nå skal jeg ta den ekstra timen vi har fått og kose meg skikkelig med den! God høst alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar