søndag 17. november 2013

A day in my life

I mine gamle livejournal-dager drev jeg ofte med "A day in my life", prosjekt hvor jeg fotograferte en hel dag og la ut resultatet her etterpå. Det er en stund siden jeg har drevet med sånt, men fant ut da jeg våknet i dag morges at jeg skulle prøve meg på en privat day in my life for å komme litt igang med fotograferingen igjen. Flaks at jeg skulle velge dagen i dag å forevige, fy flate for en fin dag jeg har hatt!

adiml
Vi stod opp med sola til en nydelig morgen i Gamlebyen.

adiml
Tidlig på en søndag!

adiml
Vi spiste laaaang frokost.

adiml
Fulgte konsentrert med på sesongstart av skiskyting.

adiml
Så gikk vi oss en tur oppi åsen.

adiml
Fine ting var skrevet på fjellet.

adiml
Kuleste dama i parken.

adiml
Jeg synes parken hadde blitt kjempefin, og koste meg veldig, men hadde "vi vil ikke ha non skulpturpark her, vi vikke ha non skulpturpark i skævven" på repeat i hjernen mens vi vandret rundt.

adiml
Dama som tissa var aller mest populær.

adiml
Funky speilhus.

adiml
Vi labba litt rundt i Gamlebyen før vi ble kalde og dro hjem.

adiml
I Ekebergparken lukta det vafler overalt, så vi lagde våre egne når vi kom hjem.

adiml
Strikka videre på genseren min (har begynt på armene!) og så Bill Bailey på tv.

adiml
Dro til Cin Cin på Bislett for å spise middag. Det var ingen mennesker der, men heller ingen service å oppdrive, så vi tok tullebilder mens vi venta.

adiml
Vi fikk bestilt til slutt og spiste det som visstnok er Norges beste pizza. Himla god, men et stusselig sted å få den servert på.

adiml
Etter middag dro vi til Colosseum for å endelig se Gravity. For en film! Anbefaler sjelden 3D men denne filmen MÅ ha det.

adiml
Det var rimelig hektisk på Colosseum en søndagskveld så siste bildet ble av popcornet vårt. 

Det var en himla fin og produktiv dag i mitt liv om jeg skal si det selv. Håper dere også har hatt en strålende søndag! God ny uke!

4 kommentarer:

  1. Elsker å få innblikk i andre folks hverdag på denne måten!

    SvarSlett
  2. Ser ut som en finfin søndag :D Leste om skulpturparken her om dagen. Kult med en feminin vri xD

    SvarSlett
  3. Synes det er kjempegøy med hverdagsbilder som det her! :) Takk for at du la igjen en liten kommentar på bloggen min i dag!

    SvarSlett
  4. For en koselig dag! Jeg elsket klokka forresten.

    SvarSlett