mandag 30. juli 2012

newyorkstagrams

instagram53
Siden Sigrid reiste for to uker siden, har jeg lagd mye mat, og vært på hemmelig rooftopbar med AJ & Dimitrij før de reiste hjem igjen.

instagram54
Jeg har drukket mye kaffe på Little Skips og blitt bedre kjent i nabolaget mitt.

instagram55
Jeg har fått nye Salt Water-sandaler og fått en venn som heter Gordon.

instagram56
Jeg har gått rundt i New York i mørket, og lest en helt fantastisk bok som jeg kjøpte fordi coveret var så fint.

instagram57
Jeg har funnet Bruce på veggen og kost meg i bakgården på Yaffa Cafe.

instagram58
Jeg har sett en rotte som drakk juice og lest i Tompkins Square Park.

instagram59
Jeg har spist soulfood på Mama's Food Shop og besøkt masse barer i Bushwick.

instagram60
Jeg har fått gratis Brooklyn-øl på megaflaske og sett en soldat som akkurat hadde kommet tilbake fra krigen, men ingen var hjemme.

instagram61
I dag har jeg sett på Manhattan skyline fra Brooklyn Flea og drukket kaffe på Café Colette.

Ikke så verst egentlig.

1 kommentar:

  1. Naaaw,, Gordan <3 Hva liker du best og hva får deg til å komme tilbake til Norge gang på gang?:P Spesielt det med soldaten da! Kjempefin gjennfortelling gjennom bilder=)

    SvarSlett