lørdag 28. juli 2012

Feriemodus

Nå er jeg i skikkelig feriemodus, og aktivitetsnivået er minimalt. Har allerede vært på tur i over en måned, så det har vært på tide å gire ned litt og slappe av. Pengesekken holder på å gå tom, men jeg har mange fine og billige planer for de siste to ukene jeg er her, inkludert å plukke opp kameraet igjen. Heldigvis har jeg fått dokumentert litt fra uka som har gått ihvertfall.

newyork106
Jeg har vandret mye rundt i fine East Village etter timene mine på SoulCycle Union Square. Det er så fredelig og fint i mange av gatene der.

newyork107
newyork108
newyork109
newyork110
newyork111
newyork112
newyork113
I går skulle vi spise på Hester Nights i Chelsea, et lite utendørs matmarked med masse spennende mat, men det ble skikkelig storm på null komma niks, så vi fikk lov til å komme inn på en fest i stedet for mens vi ventet på at regnet skulle gi seg. Etter festen spiste vi fantastisk koreansk mat i Koreatown.

newyork114
newyork115
newyork116
newyork117
newyork118
newyork119
newyork120
newyork121
I dag vandret jeg rundt i East Village/Lower East Side igjen mens jeg ventet på å treffe Anela for å se på OL-åpningsseremonien. Fant masse fine og vittige ting å fotografere, det er himla moro å bare gå rundt og lete etter motiver! Forøvrig kan jeg informere om at jeg synes åpningsseremonien var fantastisk men at det ikke traff i hjerterota til den gjengse 23 år gamle amerikaner.

2 kommentarer:

  1. Det er så FINT overalt! Jeg gleder meg virkelig skakk.

    Nå gjør jeg meg klar til siste arbeidsvakt før ferien starter. Vi reiser på mandag, og lander i 14-tida NY-tid! Skal vi møtes tirsdag eller onsdag? :) Vi bor på hotel Edison ikke langt fra Times Square :)

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder! Fanget fine stemninger her :)

    SvarSlett