mandag 7. mai 2012

Slutten av april

instagram
Siste uka i april hadde jeg veldig mye å gjøre på jobb, men ville helst ligge og stirre i veggen med beina opp, eller sove på den fine New York-puta mi fra Indiska.

instagram
Alle fredager blir bedre med kaffe i uglekopp, hvis man i tillegg knuser både elever og kolleger i en vennlig runde bowling eller to, kan det såvidt bli bedre!

instagram
Det eneste som kan slå sistnevnte er vel langfri, og årets første parkpils!

instagram
Det var fantastisk vær i miniferien, og inne var det blomster.

instagram
Dro ut på en søndag kveld, som tidligere nevnt på Blå. Helt topp.

instagram
Miniferien ble avsluttet med lang frokost, og en rusletur i Botanisk hage.

Denne måneden driver jeg med et instagram-prosjekt hvor jeg skal ta ett bilde hver dag hele måneden, så dere får se alle disse samlet når prosjektet er forbi. Husk å legg meg til på instagram, brukernavn ingerkristine, hvis dere vil!

4 kommentarer:

  1. den new york puten ser veldig fint ut!
    og søndagskvelder på blå er noen av de beste kveldene, synes jeg. skulle bare ønske jeg bodde liiiiittt nærmere :)

    SvarSlett
  2. Travle tider, men du er flink til å nyte friheten du har synes jeg! Og så var du så fin på det øverste bilder=)

    SvarSlett
  3. botanisk hage! høres hyggelig ut.

    SvarSlett
  4. Da er jeg blitt følger av deg! :)

    SvarSlett