mandag 30. april 2012

Supersøndag

Når man har langhelg er det mye lettere å finne på ting, fordi man også har mer enn nok tid til å slappe av! I går slappet jeg lite av og hadde en hektisk, men knallfin søndag.

søndag
Søndagsturen gikk rundt Østensjøvannet, etter å ha fått omvisning i Sigrids nye crib på Oppsal.

søndag
Kristine hadde brødkasteteknikken inne.

søndag
Dessverre var ikke fuglene interessert i mat, de hadde visst plenty.

søndag
Vi sa farvel til Sigrid når vi hadde gått rundt vannet, og så gikk resten av oss ned til byen igjen, gjennom den fantastiske Svartdalsparken.

søndag
Etter et kort pitstop hjemme dro jeg på Blå.

søndag
Vinglassene var svært generøse.

søndag
Line var lur.

søndag
Vi møtte tilfeldigvis flere kollegaer ute seinere på kvelden, når man først kan gå ut på en søndag må man gjøre det ordentlig!

søndag
Deanna kom også innom en tur.

søndag
Etter å ha bodd i Oslo i åtte år, var det kanskje på tide å få med seg Frank Znort på en søndag.

søndag
Det blir definitivt ikke siste gangen, for et fantastisk opplegg! Jeg gleder meg til neste gang jeg har fri på en mandag!

Håper alle har hatt en lykkelig langhelg og nyter 1. mai i strålende sol!

3 kommentarer:

  1. Heheh, jeg kom meg aldri på Frank Znort jeg. Og jeg bodde der i 7 år og hadde veeeeeeeldig ofte fri på mandagen ;)

    Kos deg med fridagen i morra!

    SvarSlett
  2. sv: ja ser jo ut som om våren har kommet et stykke i Oslo også nå. Nå er cherry blossom season snart over her i Frankrike, dessverre. Men det betyr også at alle kirsebærblomstene løsner fra trærne så det ser ut som rosa snø og når det blåser er det rosa snøstorm. Ikke verst det heller!

    Elsker det skiltet som sier Ingens gate ved Blå, får meg til å savne lille fine Oslo! Og virkelig ikke verst med fri på en mandag altså. Jeg hadde også det, og det var så fantastisk for hele dette semesteret har mandager vært den verste dagen med 8 klokketimer med forelesninger.

    SvarSlett
  3. Høres ut som ei deilig dag! Blir magisk med søndagsfri =D Og så blir uka etter så kort

    SvarSlett