søndag 13. mai 2012

Ett om dagen #1

I hele mai måned skal jeg ta ett bilde om dagen. Da det ikke står så mye stort og spennende på plakaten i mai var det like greit å bruke telefonen, og så langt har jeg greid å huske på å ta bilde av noe hver eneste dag.

Ett om dagen mai 2012
1. mai gikk jeg til Grünerløkka for å henge med Heidi. På veien så jeg masse fine kirsebærtrær.
2. mai gikk jeg hjem fra jobb, langs Østensjøvannet. Det er 8 km, perfekt tur i solskinnsvær!

Ett om dagen mai 2012
3. mai gikk jeg på spinning for første gang på lenge. Det var deilig med litt avveksling.
4. mai var det helg og jeg feiret med middagsbesøk og en liten bytur.

Ett om dagen mai 2012
5. mai spise jeg tacosalat til middag.
6. mai var jeg som vanlig første søndag i mnd  på Troll i Eske. Suksess!

Ett om dagen mai 2012
7. mai så jeg minst fem episoder av Mob Wives. Big Ang er min ubestridte favoritt.
8. mai skjedde det ikke noe spesielt så jeg var litt motløs mtp ett om dagen.

Ett om dagen mai 2012
9. mai begynte jeg seint på jobb og rakk å gå bort til Dyvekes bro for å ta bussen.
10. mai fikk jeg lønn og feiret med pastasalat og bringebær etter trening.

Ett om dagen mai 2012
11. mai shoppet jeg skikkelig for første gang på lenge.
12. mai gikk jeg til frisøren og kuttet av meg alt håret før jeg gikk hjem og kollapsa på sofaen, snydens forkjøla, og her ligger jeg enda, sammen med mine trofaste følgesvenner Kleenex, Ricola, og te med honning & sitron, det ser ikke ut som om jeg skal noe annet sted med det første...

Hvordan har deres mai vært så langt?

5 kommentarer:

  1. Jeg har prøvd å hsuek å ta et bilde hver dag, men det ender som oftes opp med at jeg glememr det, men jeg liker det, og slik som du har gjort nå å viser det i bloggen ;) som oftest ender det opp med at jeg har med meg kamera på kafe og viser at jeg har væt på afe, gjett hva jeg har gjort i dag forresten ;)

    SvarSlett
  2. Så morsomt konsept! Jeg liker slike hverdagslige innlegg med små gleder i fokus. Det er i grunn en god idé å ta et bilde hver dag, slik at man bevisst kan oppsøke noe fint eller bra hver eneste dag!

    Jeg er blitt forkjøla selv, men ikke med full pakke, heldigvis..! Her går det dermed i forebyggende. Riktig god bedring til deg!

    Klemmer fra Fransa :)

    SvarSlett
  3. Herlig=) Jeg tar også en del bilder, har en del aprilbilder ute nå. Og har alt samla opp en del til et mai innlegg som kommer senere også. Fin måte å ta vare på hverdagens små og store gleder spør du meg. Søt sveis! Håper du er fornøyd med mai så langt =)

    SvarSlett
  4. Du ble megafin på håret!!

    Min maimåned har ført med seg en liten ny beboer i lillehuset i Tvedestrand :) Så mai er lik super!

    SvarSlett
  5. Det verka jo eigentleg som eit veldig gøy prosjekt! Så gøy :) Og så fin du blei på håret!

    SvarSlett