søndag 22. april 2012

Nytt fra hverdagslivet

instagram
Det har regnet og regnet og jeg har fått brukt ugleparaplyen min masse. Det fine salt- og peppersettet jeg fikk av mamma har funnet seg godt til rette i sitt nye hjem.

instagram
Jeg har gått mye langs Østensjøvannet og hatt storfint besøk fra England som jeg glemte å ta bilde av.

instagram
Jeg har drevet med tommelsumobryting og tenkt igjen at jeg nok aldri vil flytte fra Gamlebyen.

instagram
I botanisk hage har våren endelig kommet.

instagram
Det er for kaldt til å sitte ute på Cafe Sara ennå, men man kan drømme om varmere dager.

instagram
Jeg har gått/løpt/hoppet og hinket med de nye fine joggeskoa mine. Hjemme blomstrer porselensblomsten med ikke mindre enn fem blomster! Det stinker!

Hva har du gjort i det siste?

6 kommentarer:

  1. Deilig! Jeg har kun bodd i Oslo ved én anledning, og da på vestkanten. Likevel har jeg alltid vært av den oppfatning av Gamlebyen er stedet å være! Det er rett og slett noe helt spesielt med atmosfæren. :)

    Her står vi fortsatt med sparkel opp til knærne, så jeg har ikke hatt tid til å gjøre stort annet enn å pusse opp, MEN når våren kommer for fullt blir det andre boller! Utepils, grilling, vårblomster... Det kan ikke bli bedre enn det :)

    SvarSlett
  2. Det var en koselig hverdagspost med fine drømmende (er det et ord?) bilder! Jeg ramlet over en sånn "Earth fair" i går, spennende miks av alt mulig alternativt, det ble en fin søndag. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Skulle gjort mykje for ein så fin paraply! Min berre vrenger seg ved det minste vindpust. Må invistere i ny.

    SvarSlett
  4. Så mye herlige vårtegn og vårbilder! :D

    SvarSlett
  5. åh, jeg liker ugleparaplyen!

    SvarSlett
  6. Herre min hatt, sa du ugleparaply?! Den er helt nydelig! Hvor i verden har du fått tak i slik en herlighet?

    SvarSlett