lørdag 28. januar 2012

tgif.

Jeg tror faktisk at fredag er min yndlingsdag i uka. Om dagen er vi alltid på tur med elevene, jeg er som regel hjemme før klokka er tre og kan ta meg en liten lur siden jeg ikke trenger å stå opp så tidlig på lørdag. Det er så lenge til mandag og det er så mange flotte folk man kan være sammen med. I går var jeg og Anne hos Kristine. Vi hadde avtalt Skypedate med Marie i Sverige, veldig spennende.

Marie!
Så glad var hun for å se oss!

Marie
Hun ville gjerne at dette bildet skulle komme på bloggen.

Marie
Marie gjorde litt mer ut av vindrikkingen enn oss. Husker ikke hva denne teknikken het men det var noe som skulle flytte rundt på lufta i vinen så den skulle smake bedre (?). 

Vin
Pål kom hjem og fikk også snakke litt med Marie. Når vi hadde holdt på i tre timer fant vi ut at vi skulle ta oss en tur ut.

Facepalm
Luna Park
Dea & Siggen
Luna Par
Vi dro til Luna Park hvor de spilte Justin Bieber og Katy Perry. Deanna og Sigrid dukket heldigvis opp!

IMG_7310-resize
Mono
Vi følte oss litt gamle og fant ut at vi måtte avslutte kvelden på Mono. Så sånn var det med den fredagen! 

4 kommentarer:

  1. Takk for en flott kveld! (Dekantering var det Marie drev med:)

    SvarSlett
  2. Ahh, det var en herlig aften i Sundsvall også. Akkurat som om jeg var i stua til Kristine. Og hun har helt rett - jeg dekanterte vinen. Dere må si fra neste gang det er fest også!

    SvarSlett
  3. Fredagar er uten tvil min favorittdag! Og skype er ei fantastisk oppfinning, rett og slett! Haha :)

    SvarSlett
  4. Vinvors på skype høres bra ut :)
    Kjenner også til den med å være for gammel til enkelete utesteder ;) godt det finnes alternativer...

    SvarSlett