torsdag 29. desember 2011

En slags årskavalkade - del 2

Heldigvis
danseløver
Sensation white
Jello
Blås
Gullfoss
Juni: Jeg fikk endelig mitt eget kamera, i 30årsgave av foreldre og besteforeldre. Vi feiret Ragnhilds utdrikningslag på Tromøya sammen med gamle og nye venner. Via Cantus hadde sommerkonsert og jeg sang min første solo på mange mange år og holdt på å få nervøst sammenbrudd. Jeg hadde min siste arbeidsdag på Nordvoll og sa farvel til flotte kolleger. Så dro Sigrid og jeg til Island. Vi drakk kaffe som kostet 850 kroner koppen og var skikkelige turister. Det var veldig kaldt og jeg måtte låne Sigrids skjerf fordi jeg bare hadde med meg sommerklær. Dårlig planlegging.

Anela
Montreal
4th of July
I love guacamole
Chess men
Who you gonna call?
Line & the coconut
Sliders = love
Anela & Kathleen
Sand in their shoes
South Street
Emily
Beer Garden
1978?
Last night love
Du er som en bror for meg
Kiss
Chinese lanterns
Juli: Jeg dro videre aleine til New York, og bodde hos Anela i et par dager før jeg dro upstate med toget. Jeg var hos Torunn & co i fem dager, hvor vi blant annet tok en tur til Montreal og dro til Lake Placid på 4. juli. Tilbake i New York kjøpte jeg nytt objektiv. Jeg vandret rundt på egenhånd i noen dager, og hang en del med Kathleen, Mary og Anela før Line kom på besøk. Vi koste oss glugg ihjel, spiste sykt mye guacamole og drakk mange Pacificos. Så dro Line, 22. juli kom, og det var ikke noe gøy å være på andre sida av verden. Jeg reiste og besøkte Emily i Philadelphia og det hjalp litt. Så dro jeg hjem for å være toastmaster i bryllupet til verdens fineste Ragnhild.



Translation: In June I had my last day of work at Nordvoll. I finally got my own DSLR. Went to my friend Ragnhild's bachelorette party and had my first solo in a long time at my choir's summer concert. Sigrid and I left for Iceland and had a great time. Most of July I spent in the US, mainly in NYC with visits to upstate NY, Montreal and Philly. Felt pretty lost on July 22nd when the terror went down in Oslo and I was far away. Finished off the month with the most beautiful day of the year; Ragnhild & Joe's wedding!

1 kommentar:

  1. Nytt kamera var og er gull!

    Jeg får virkelig godstemning av kavalkadene dine, og kjenner faktisk snev av lengsel etter sommeren - enda romjula ikke engang har passert ennå!

    SvarSlett