fredag 14. januar 2011

Fredag

Jeg er ikke av den sorten som oppdaterer facebookstatusen med TGIF, Endelig helg, Frædda!, Party!!! osv. men fy flate som jeg elsker fredag. Da jeg var student var det ikke så viktig for meg med helg, jeg gikk ut når jeg ville og sov så mye jeg bare gadd, og jobba de fleste helgene. Nå er jeg helt gal etter helg! Jeg blir så overveldende glad av at jeg har to dager hvor jeg kan ha fri og gjøre akkurat som jeg vil!

Så etter 1000 meter (første gang i år!) i ny badedrakt (kloren hadde etsa hull i den gamle) på Tøyenbadet har jeg kost meg med en passelig mengde smågodt og mange miniplommetomater. Jeg har vært i kjelleren og henta ved (og dermed tenkt en del på pappa som er så grei at han stadig kommer kjørende fra Froland til Oslo med bilen full av ved som han har hogd og tørka på sjøl, så jeg ikke skal fryse). Nå er det varmt og godt og jeg har en halvliter nytraktet kaffe på kanna. Jeg har tre filmer jeg ikke har sett og tre appelsiner jeg kan spise hvis jeg orker. TGIF! Endelig helg!

Vi kan feire med mange tall og farger:


Forøvrig har jeg to lange dager med korseminar med innstudering av Brittens Flower Songs foran meg, så det kan faktisk hende at jeg legger meg til en lagelig tid også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar