tirsdag 5. mars 2013

Vinterferie

I vinterferien hadde jeg besøk fra USA, og benyttet sjansen til å være turist i egen by.

vinterferie
Vi besøkte operaen.

vinterferie
Vikingskipene var der fortsatt.

vinterferie
Det var hester på Folkemuseet.

vinterferie
Mono var nesten tom en søndag kveld.

vinterferie
Hemingway Swizzle på No. 19 er fortsatt byens beste drink.

vinterferie
Første besøk på Cin Cin og jeg falt pladask for Rudolfpizza med reinsdyr, tyttebær og timian.

vinterferie
Jeg drakk lemonade i Arendal.

vinterferie
Disse ungene la jeg merke til for første gang!

vinterferie
Flesk, poteter & løksaus på Food Story. Godt!

vinterferie
Grünerløkka brygghus. Stort utvalg og en sabla fin vegg!

Et forsinket nyttårsforsett burde nok være å slutte å gå på de samme stedene om og om igjen og prøve å forsøke noe nytt innimellom, Oslo er jo så himla bra!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig. Jeg elsker å være turist i egen by :)

    SV: Det må jeg være enig i, hurra!! :)

    SvarSlett
  2. Wee, høres ut som du er i ferd med å forelske deg på ny i byen din. jeg synes det er viktig å gå på slike oppdagelsesferder av og til, keep it fresh ;)

    SvarSlett