mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

Nyttårsaften
Nyttårsaften
Nyttårsaften
Marie!
Blå
søndag
IMG_7553
IMG_7516
På tur
Musikkens dag
Sleep No More

philly3
newyork131
montreal14
Christian
newyork67
newyork88
newyork174
høstferie
Göteborg
jul
jul
jul
jul

På nyttårsaften i fjor stod vi kalde i snøen og snakket om hvor kjipt 2011 hadde vært, og hvordan vi forventet at 2012 skulle bli tusen ganger bedre... Og jammen hadde vi ikke rett! Blant annet har jeg blitt kjent med ikke mindre enn seks nye verdensborgere, begynt å kjøpe klær i str. M igjen, tilbragt tidenes fineste sommer i byen min, deltatt i mitt første norgesmesterskap og ikke minst møtt en sabla bra mann. Uansett, mitt år har vært lastet med fantastiske folk, og jeg kan ikke tenke meg en bedre bildekavalkade over 2012 enn denne (og hvis du savner deg selv her er det bare fordi jeg har vært skikkelig dårlig til å ta bilder i år, ganske sikkert glad i deg likevel)! Med de beste ønsker for 2013; godt nytt år folkens!!!

Last new year's eve we stood freezing in the snow talking about how lame 2011 had been, and how we expected 2012 to be a thousand times better... And man were we right! Among other things I've gotten to know no less than six new world citizens, started to buy clothes sized M again, spent the best summer ever in my city, participated in my first national championship and last but not least, met an amazing guy. Anyway, my year has been filled with wonderful people, and I can't think of a better picture story of 2012 than the one above (and if you don't see yourself here it's probably because I've sucked at taking pictures this year, but I probably love you anyway)! With the best wishes for 2013; Happy New Year folks!!!

2 kommentarer:

  1. Oi så mye fint! Hva slags NM har du vært med i?? Har det noe med denne endringen i størrelse?;)

    SvarSlett
  2. Hehe, nei på ingen måte, var med i NM i kor i november :)

    SvarSlett