søndag 14. oktober 2012

Høststagrams del 1.

What does a hipster weigh? An instagram.

instagram75
Jeg har drukket fredagsvin og støttet saker jeg egentlig ikke tror på.

instagram76
Jeg har laget grønnsakssuppe og glemt hele suppeutfordringen.

instagram77
På jobb har jeg drukket ironisk kaffe og på fritiden har jeg ledd av BLK på Deli.

instagram78
Oslo Voices har hatt seminarhelg.

instagram79
Det har vært drittvær og regnbuer i Gamlebyen.

instagram80
Jeg har gått langs Akerselva og vært på konsert med et 74 år gammelt elektronikageni.

instagram81
Oslo har vist seg fra sin beste side.

instagram82
I høstferien var jeg på Solheim.

instagram83
Solheim Angels har fått sitt comeback på internetten og jeg har funnet en hest som er opptatt av grammatikk.

instagram84
Jeg har lekt med hunder og unger.

instagram85
Det beste er å være i Oslo igjen.

instagram86
Høsten har vært alt den burde være og Arnold har mista pølsa si.

IMG_20120928_144626
Også har jeg vært en ordentlig blogger og endelig handla på iHerb.

Hvordan har høsten din vært så langt?

2 kommentarer:

  1. Travel og fine ting som alltid ;) Hva er BLK?

    SvarSlett
  2. Hausten kler dei varme instagram-filtra! Hausten så langt har vore topp herleg og slitsam på ein gong :)

    SvarSlett