søndag 19. august 2012

Last week in New York

Nå har jeg vært hjemme i Oslo i litt over en uke, og har hatt tusen ting å gjøre, så New York virker som en evighet siden, en slags alternativ virkelighet som var veldig ekte i sju uker. Mot slutten av oppholdet følte jeg meg mer og mer hjemme, og hadde virkelig vansker med å reise hjem denne gangen. Dermed ble det også litt mindre bilder enn vanlig, men her er en oppsummering av den siste, knallfine uka mi der borte.

newyork163
newyork160
newyork162
newyork164
newyork165
newyork166
newyork167
newyork168
newyork169
newyork170
newyork171
newyork172
newyork173
newyork174
newyork175
newyork176
newyork177
newyork178

Fantastisk besøk på New York Public Library, prøvde å late som om jeg var med i Day After Tomorrow, men det var for varmt så jeg gikk på en lunch-utstilling der istedenfor. Satt mye med beina i fontena i Washington Square Park, og gikk rundt i alle favorittnabolagene mine så mye jeg kunne. Ble bedre kjent i NoLIta og LES, og traff fine folk fra Norge, blant annet flotte Tullefrans. Hadde en fantastisk siste kveld med nye og gamle venner, og lovet at jeg skulle komme tilbake igjen til neste år...

3 kommentarer:

  1. Det var så moro å møte deg, IK! Og kvelden var fantastisk. Selvsagt skal du tilbake, du hører jo nærmest hjemme der! :)

    SvarSlett
  2. Akk, NY. Håpar verkeleg dette er ein by som dukkar opp på min snart-reise-til-liste!

    SvarSlett
  3. du er så heldig! ser helt fantastisk ut! jeg vil også gjerne til NY:)
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    SvarSlett