søndag 26. august 2012

Instaugust

instagram62
I begynnelsen av måneden brukte jeg mye tid på å rusle rundt i Central Park.

instagram63
Jeg besøkte Shakespeare Gardens og lå mye på gresset.

instagram64
Ramlet innom settet til "Girls" igjen, og plutselig var det Hammertime.

instagram65
Koste meg maks på kafé med dobbel americano og lemon squares, og satt timesvis i Washington Square Park.

instagram66
Hadde beina i den skitne fontena og spiste min første og siste cupcake.

instagram67
Var på utekonsert i Prospect Park og jobbet som volunteer på Global Autism Project's Paddle for Autism.

instagram68
Spiste deilig brunch og leste poesi på subwayen.

instagram69
Og så kom jeg meg endelig på Schiller's. Siste NY-instagrambilde var passende nok av Bill Murray på storskjerm.

instagram70
Vel hjemme var jeg veldig fornøyd med å se leiligheten min igjen, med og uten fine folk.

instagram71
Fikk sett favorittyoutubevideoen et par ganger, så var det plutselig etter sju og en halv uke tilbake til virkeligheten.

instagram72
Høsten første Café Sara-besøk ble avlagt og jeg fikk spist årets første norske jordbær.

instagram73
Så var det helg og semesterets første skikkelige helgefrokost, og lunsj med Karin og en splitter ny venn.

instagram74
Fikk nytt fint hår (og nå er hårfargen 100% min egen) og fant ut at å ha Stockfleths på hjørnet gjør underverker for dagsformen.


Kommer til å ha en liten bloggepause til jeg er kommet litt i vater, men kommer tilbake før dere aner det!

3 kommentarer:

  1. Fine bilder som alltid! Miss u!

    SvarSlett
  2. Virker som du har hatt en fin og variert måned! Og wos få fin hårfarge og klipp =)

    SvarSlett