mandag 18. juni 2012

Mens vi venter...

Om litt over en uke sitter jeg ganske sikkert på en koselig liten coffee shop i New York og blogger om overfarten. Før det er det en million ting som skal gjøres og ordnes, men mens jeg utsetter alt det (kanskje i morgen er til info et navn valgt med omhu) kan vi jo se litt på hvordan juni var i fjor!

scones & tea
Jeg hadde besøk av Mari og lagde scones!

Musikkens dag
IMG_1252
Jeg feiret musikkens dag sammen med Ragnhild og Deanna.

Heldigvis
Ragnhild ble drukket ut etter alle kunstens regler!

Poesi
Jeg fikk endelig speilreflekskamera og tok det første bildet av kjøleskapspoesi.

Sensation white
Jello
Koret feiret sommeren!

Bebis
Jeg stiftet nærmere bekjentskap med lille Ella.

Mormor
Fineste mormor var på en snarvisitt.

Konstaterer fakta.
Gullfoss
Fjell
Rosiner
Til slutt dro Sigrid og jeg til Island!

Nå har jeg bare fire arbeidsdager igjen, og en noe hektisk helg, og så bærer det over dammen. Skal være i New York fra 25. juni til 9. august, med noen utflukter i området, regner med å blogge minst to ganger i uka og ta masse bilder av alt jeg finner på!

3 kommentarer:

  1. hallo, for en sommer! Island og så New York i over en måned!? heldiggrisen :) jeg gleder meg til å følge med. og det "Our House"-hostellet virker så fint. da jeg var på Island i fjor traff jeg en som bodde der, og jeg er sikker på at jeg skal det óg neste gang jeg drar dit!

    SvarSlett
  2. Å, så heldig du er som snart skal over!! Vi hadde en helt fantastisk ferie i mai, og jeg har definitivt funnet meg en ny feriefavoritt. Gleder meg til oppdateringer!!

    SvarSlett
  3. Så koselege juniminner! Og godgod tur til NY!

    SvarSlett