fredag 1. juni 2012

Ett om dagen #2

Nå er det juni! Ett om dagen-prosjektet mitt er over, og min mai måned er behørig dokumentert.

Ett om dagen mai 2012
13. og 14. mai var jeg snydens forkjøla. Så på Breaking bad og spiste Ricola og druer og hadde fint lite å fotografere.

Ett om dagen mai 2012
15. mai var jeg fortsatt syk og lengtet ut i bakgården.
16. mai var jeg på beina igjen, og gjorde storhandel til 17. mai!

Ett om dagen mai 2012
17. mai ble feiret med mimosas og flagg.
18. mai var en nydelig sommerdag, og det blomstret overalt!

Ett om dagen mai 2012
19. mai var jeg i bursdagen til Jeanette, og 20. mai var jeg innom tanken å vaske vinduene..

Ett om dagen mai 2012
21. mai spiste jeg den sykt gode salaten jeg har dilla på for sikkert tiende gang denne måneden; Grov bulgur kokt med buljong, kikerter, mais, vårløk, tomat, koriander, spisskummen og saften av en hel lime. Serveres med avokado og rømme. Syyyyykt godt!
22. mai var det første semifinale i Eurovision, og jeg hadde besøk av Elin.

Ett om dagen mai 2012
23. mai var det vanskelig å få sove, og tilnærmet tropenatt, 24. mai tok jeg bussen til jobb som vanlig.

Ett om dagen mai 2012
25. mai var jeg på Lindøya med elevene og koste meg i strandkanten, før vi brukte sju timer på å kjøre fra Oslo til Froland i pinsetrafikken (det tar vanligvis 4).
26. mai plukka jeg blomster til mamma som skulle komme hjem fra USA. På kvelden var det ESC-finale!

Ett om dagen mai 2012
27. mai var det pinse og konfirmasjon, flere bilder fra den dagen kommer etter hvert.
28. mai var jeg tilbake i Oslo og det var blitt mye kaldere, så jeg slanget meg på sofaen med bl.a. Mob Wives reunion. Dramatisk.

ettomdagen2930
29. og 30. mai skrev jeg halvårsrapporter og fikk lov (av meg selv) til å drikke kaffi seint på kvelden.

Ett om dagen mai 2012
I går, 31. mai, var jeg på lanseringskonsert på Månefisken for kammerkoret Oslo Voices! Jeg har hatt en liten permisjon fra synginga i vinter, og i mens har koret mitt "blitt nytt"! Jeg begynner igjen på mandag og gleder meg som en hund til å synge igjen, har blant annet NM i kor å se fram til, spennende saker! Konserten var nydelig og vi hadde en super fest etterpå. Jeg anbefaler å like oss på Facebook for å følge med på saker og ting som skjer!


3 kommentarer:

  1. Moro med ett-om-dagen, ser ut som du har hatt en fin måned!

    SvarSlett
  2. Mye fine bilder, gøy å se en "hverdag" gjennom linsa til andre. Synes det ser ut som du har hatt en fin og variert måned!

    SvarSlett
  3. Meget fint innlegg! Jeg liker det=D Ikke det at du var syk da selvfølgelig, men virker som du fikk tatt igjen for tida du var i dårlig form. Oi, den salaten virka spennende=) Mye jeg aldri ville tenkt på å ha i og til og med noe jeg ikke har hørt om før! Håper du får en fin fortsettelse

    SvarSlett