torsdag 12. april 2012

I veska mi

Vis meg hva du har i veska di, og jeg skal si deg hvem du er. Eller noe sånn. Jeg rydda i veska mi (som vanlig full av bøss) og fant ut at jeg jo kan vise dere alt det spennende jeg bærer rundt på  om dagen mens jeg venter på å få tid til å få redigert ferdig bildene fra påskeferien.

Veska

Fra øverst til venstre: 1. Nøkler til jobb og leilighet (må ha dem på samme knippe ellers glemmer jeg dem stadig) 2. Benefit Erase Paste 3. Extra med bringebærsmak 4. Allergimedisin 5. Hårnåler. De er overalt. 6. Knallrød lipgloss som smaker kanel 7. Antibac 8. Solbriller 9. Drømmer meg mot sommeren med Paul Auster 10. Ice Breaker Sours, sykt gode 11. Telefon 12. Penn 13. Figs & Rouge lipbalm 14. Elf leppestift 15. Lommeboka mi fra Urban Outfitters, håper den aldri går istykker 16. Nødvendige greier



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar