mandag 9. april 2012

Glad påsk!

Jeg har hatt en meget avslappende påske med mange turer, mye familie, god mat og fine venner, alt behørig dokumentert med kamera og ikke minst min nye instagram-app, endelig for android. Holdt på med det på ipoden en stund, men det ble litt tungvint, nå er jeg tilbake og tar gjerne imot nye følgere, brukernavn ingerkristine. Noe av uka mi har sett sånn ut (grønnere bilder kommer etterhvert):

Instagram
Jeg var for det meste hos mormor. Hun har fantastisk mange fine ting, og en forbilledlig estetisk sans. På loftet fant jeg en nynorsk ABC fra (meget) gammelt av som jeg koste meg veldig med.

Instagram
Jeg har langt nok hår til at jeg kan ha en liten hestehale. Artig. På fredag snødde det skikkelig og vi ble ganske sure. Heldigvis forsvant det igjen.

Instagram
En symbiose.

Instagram
I går var vi selvsagt i kirka. Etterpå kom mamma hjem fra USA og jeg lagde middag og dessert. Score.

Instagram
Har ikke forandret meg så voldsomt på 30 år.

Instagram
Mamma har ominnredet pikeværelset mitt til gjesterom/museum. Det er veldig fint altså. Etter en lang og lat morgen tok jeg Sørlandsekspressen østover, det gikk overraskende smertefritt.

Instagram
Endelig hjemme hos meg selv. Feiret med couscoussalat med kikerter.

Flere (ordentlige) påskebilder kommer etter hvert, i mellomtiden får dere nyte de få timene som er igjen av påska og den bittelille korte arbeidsuka som kommer etterpå!

2 kommentarer:

  1. Takk for korte, men gode timer sammen! Klem

    SvarSlett
  2. Så kos! Instagram er i grunn ganske fiffig, men jeg har ikke heeelt skjønt konseptet ennå. Er det slik at alle bildene jeg tar med denne appen blir offentliggjort?

    Jeg gleder meg til flere påskebilder! Bildene dine er jo som vanlig en fryd å se på :)
    Riktig god (og kort) uke til deg!
    Klemmer fra Fransen

    SvarSlett