søndag 25. mars 2012

It is happening again..

Nå er det i boks. Alt sammen. 25. juni flyr jeg avsted til New York igjen, der akter jeg å bli til 9. august.

I like the island Manhattan, smoke on your pipe and put that in!

Fremleie av leiligheten min i Oslo er i boks, og jeg har funnet meg en kjempetrivelig sublet i Bushwick.

Brooklyn Bridge Park

Jeg har en heftig to do-list under utarbeidelse, til tross for all tiden jeg har tilbragt i byen før har jeg masse ting jeg ikke har gjort ennå og ting jeg vil gjøre igjen og igjen.

NYC eats its young

Men først og fremst skal jeg gjøre som jeg pleier, og gå. Jeg skal gå og gå og gå og oppdage ting jeg aldri har visst at fantes og se på spennende mennesker og hus og dyr.

The law

Jeg skal kjøre subway til steder jeg aldri har hørt om, og høre på musikk mens jeg venter, i varmen.

Subway mandolin player

Ikke minst skal jeg bli kjent med masse nye fantastiske mennesker.

Anela & Kathleen

Jeg skal spise mindre ute og kjøpe mer mat på grøntmarkeder.

Union Square Farmers Market

Også skal jeg jogge. I Central Park, Prospect Park, i Brooklyn Bridge Park, på Governor's Island og langs elvene.

NYC 2010

Jeg skal lese minst én bok i uka, overalt, ute, inne, på subwayen, på takterassen, i parken, på en fin benk.

Central Park Conservatory Garden

Så skal jeg selvsagt henge med verdens beste Torunn og verdens kuleste unge.

Christian

Jeg skal ha besøk av globetrotteren Sigrid og vi skal finne på mye sprøtt.

Gullfoss

Men mest av alt skal jeg puste og smile og være takknemlig. Jeg og New York lissom. New York og meg. 

Whatever

1 kommentar:

  1. Du girper sjanser og nyter livet - Det liker jeg=) Vel unt!

    SvarSlett