søndag 12. februar 2012

Østkantsøndag

Som for virkelig å toppe den fantastiske helga jeg har hatt, fikk jeg sørenmeg kloa i en Feist-billett. Dermed fikk jeg revet meg løs fra sofaen i en times tid for å gå meg en tur for å hente den. Selv om Enerhaugen bare er en ti minutters gåtur herfra, har jeg egentlig aldri vært der. Så etter billetten lå trygt i veska mi, tok jeg meg en fotosafari i området. Oslo altså! I love you.

søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
søndag
Med nydelige roser på bordet som jeg fikk av flotte kolleger i går da hele gjengen var her på meksikansk aften, ligger det an til å bli en sabla bra søndagskveld. Ha en fantastisk uke folkens!

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre at du har hatt en fin helg fra begynnelse til slutt! Ikke noe er bedre=) Da er det bare å fortsette å smile inn i den nye uka!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder. :) Håper du har en fin uke, akkurat som helgen. :)

    SvarSlett