lørdag 3. september 2011

Siste dagen i Irland

Den aller siste hele dagen kjørte vi langt avsted for å se på the Cliffs of Moher. Det blåste noe avsindig og Tore Andreas og jeg kjøpte oss hvert vårt ullskjerf. Midt på sommeren!

Cliffs of Moher
Cliffs of Moher
Cliffs of Moher
Cliffs of Moher
Cliffs of Moher
Windy
Pappa forteller hvor sinnsykt mye det blåser.

Windy
Cliffs of Moher
Cliffs of Mo(t)her
Mamma og jeg klatra over et gjerde for å komme nærmere, men vi holdt på å blåse utfor kanten så vi torde bare å gå fire-fem meter.

Nice do
Hei sveis!

Adare
Adare
Adare
Adare
På vei hjem stoppet vi i den lille byen Adare, som var noe av det koseligste og irskeste jeg har sett! Dessverre var vi litt for seint ute så alle butikkene var stengt.




Den aller siste dagen brukte vi for det meste i bilen, på vei til flyplassen, men vi stoppet på veien og besøkte en liten kirke.



Som seg hør og bør ble dette de siste Irlandsbildene mine, når jeg tenker tilbake er BLOMSTER det første jeg kommer til å forbinde med Irland (med øl og sauer som klare runner-ups så klart). Håper ikke det blir lenge til neste gang!



Translation: We spent our last full day in Ireland visiting the Cliffs of Moher and the beautiful village of Adare. The three things that springs to mind when I think of Ireland are flowers, beer and sheep. Hope to be back soon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar