mandag 29. august 2011

Forrige helg

Høsten er i gang! Jeg koser meg maks med å være tilbake i gamlejobben med himla greie elever og flotte kolleger som jeg har savnet noe veldig. Dessverre har jeg vært syk i hele to uker, altså siden jeg begynte å jobbe igjen, og sist helg var en begredelig affære på sofaen. Forrige helg derimot hadde jeg et lite opphold i sykdommen og kunne leve et nogenlunde normalt liv. Beklager heftig cross-processing, det tok litt av.

Fredag
Fredag
Fredag
Fredag
På fredag hadde vi etterferie-reunion med mojitos uten sugerør og artige Spotify-leker (for eksempel: alle sier et ord hver, så spiller man første sangen som dukker opp når man søker på det ordet. mye interessant kan skje!).

Søndag
Begynte søndagen med å skulle ha a day in my life-prosjekt, glemte det dessverre litt utover dagen. Dette er soveromsveggen min.

Søndag
Finn én (graverende!) feil. Carl I. skriver leserinnlegg i Dagsavisen.

Søndag
Søndagsfrokost!

Søndag
Så mye sminke bruker jeg hver dag!

Søndag
Sjokka over hvor himla vanskelig det er å få tatt et fokusert bilde av seg selv i speilet der hele ansiktet kommer med.

Søndag
Naboen.

Søndag
Alle utstillingsdokkene i parykkbutikken har samme sørgelige uttrykk.

Søndag
Langs elva.

Søndag
Søndag
Søndag
Lunsj med Heidi på Delicatessen.

Søndag
Det regna veldig på vei hjem.

Søndag
Jeg har ikke spist godteri på over to uker, men desto mere frukt! Elsker høsten!



Translation: I'm happy to be back at work with awesome kids & great colleagues. Been sick for two weeks, but had a little break from it all the weekend before back, enjoying my time back in Oslo!

3 kommentarer:

  1. så fin dag. oslosøndag. beste sort.

    SvarSlett
  2. Cross-processing er gøy då, tar litt av med det eg og av og til. Finfine dagar!

    SvarSlett
  3. Stilig fluevesen på veggen, den serien er tøff! Fine bilder og koselige aktiviteter - for en helg!

    SvarSlett