onsdag 20. juli 2011

You can learn a lot of things from the flowers

Hvis du tar subway nr. 2 eller 3 uptown til 110th St, kommer du helt til toppen av Central Park, i bydelen Harlem. Hvis du går over veien og inn i parken, tar det bare fem minutter før du er inne i Central Park Conservatory Garden, som kanskje er den fineste delen av hele parken. Som regel er det veldig stille og folketomt der inne, det er nesten fritt for turister, lukter vidunderlig og ser nydelig ut. Det har vært forferdelig varmt de siste dagene (34 grader på det varmeste i dag), så det var både tørt og klamt, svetten rant, men jeg og kameraet koste oss!

Jeg snakka med mamma på telefonen mens jeg var der inne, og lovet at jeg skulle lage et eget blogginnlegg om besøket der. Så dette innlegget er nok for de spesielt interesserte, og med det er det automatisk også dedikert til mine tre favorittkvinner; mamma, farmor og mormor. Håper dere koser dere! 

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden

Central Park Conservatory Garden


Translation: Spent the day in the Central Park Conservatory Garden. This post is dedicated to my three favorite women; my mom and my two grandmothers!

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Jeg får så lyst på nytt kamera!

    SvarSlett
  2. Utrolig fint! Skal få vist det til de to andre asap :-)

    SvarSlett