søndag 26. juni 2011

So long, farewell, auf wiedersehen, adieu...

Nå, midt oppi all vasking, pakking, siste sosiale krampetrekninger, smånervøsitet over sommerleieboerne og generell reisefeber, fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe helt annet. Så kom jeg på at jeg jo ikke har fortalt dere om det nye kameraet mitt! Siden jeg reiser avsted, har jeg hatt skikkelig lyst til å kjøpe meg et speilreflekskamera, uten egentlig å tenke at jeg kom til å klare å få skaffet meg det. Men så kom jeg på at jeg blir 30 i år (!), og da ønsket jeg meg forskudd på bursdagsgave av besteforeldre og foreldre, og så vips! så sitter jeg her med et Canon 1000D i hånda og et fårete glis om munnen. Har ikke helt satt meg inn i åssen det virker ennå, så bildene som følger er tatt på autofunksjonen, mange til og med blitz (hysj..).

Poesi
Det første jeg gjorde var å teste at macrofunksjonen funker som den skal. Check!

Kirsti
Etter vellykkede sommerkonserter dro jeg på fest med koret. Kirsti var blid.

Fine
Ingrid og Halvor var blide.

Inger
Inger var blid.

Jello
Anabelle, Ida og Robert var ekstra blide.

Jello
Rakel og jeg var blide vi og, selv om kunsten å få i seg en jello-shot er langt fra perfektert.

Sensation white
Noen hadde misforstått og trodde de skulle på Sensation White.

Nuss
..og Henriette og Samuel var bare forelska.

Bebis
Dagen etter var Ragnhild og jeg på babyvisitt.

Mormor
I går hadde jeg den fineste mormora på besøk. Hun var hjemme hos meg for første gang så vi snakka mest om hvordan jeg får plantene til å trives så godt og hvor jeg har kjøpt alle de gamle tinga mine.

Elin
Tante Elin var også med

Nå er det under et døgn til avreise fra Gardermoen. Planen er klar, Sigrid og jeg blir på Island fra i morra til fredag. Så drar jeg videre til New York, blir hos Anela et par dager før jeg tar turen upstate for å besøke Torunn. Jeg tar over leiligheten i the East Village 7 juli, og der blir jeg til 26. Line kommer fra 11-18 juli. Detaljer og reisebrev kommer med jevne mellomrom, så sjekk bloggen mens dere koser dere med sommeren, og hvis dere kommenterer til meg blir jeg så glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar