torsdag 3. februar 2011

Endelig

Så kom den nye PCen i hus, og til nå ser det ut som om alt fungerer som det skal (det hjelper å kjefte på nerds over telefonen). Lyden kommer ut av høyttalerne ihvertfall. Håper og tror at mine dataproblemer er over for den overskuelige framtid.

Det har hopet seg opp en del materiell til nye blogginlegg, men jeg begynner på begynnelsen. Lørdag for snart to uker siden, ble minstebror feiret med en finfin middag. Glemte selvsagt å ta bilder av moussakaen, men jeg skal snart lage den igjen, og da skal jeg huske bildene. Fine Line hadde lagd eplekake til dessert, og etterpå ble det mojitos og tøys. Kameraet gikk på rundgang hele kvelden, så det er mange fotografer involvert, men jeg mistenker at Marie har tatt de fineste bildene.

IMG_1559
Selveste bursdagsbarnet! Tenk at jeg har en liten bror som er 26 år gammel!

IMG_1555
Tenker på livet.

IMG_1583
Mojitos: mynteblader, lime, sukker, rom, club soda & knust is. Muddle lime, sukker og mynteblader så mye du gidder. Fyll på med (helst knust, få deg en fin isknusemaskin som jeg har!) is, club soda og rom. Funker godt også som alkoholfri drink, men ha i litt mer sukker.

IMG_1572
Ferdig!

IMG_1592
Kaffe må man ha.

IMG_1588
Også må man følge med på hva andre sier.

IMG_1598
Jeg har på meg den nye kjolen for første gang.

IMG_1606
Så får jeg på meg brillene, og Marie setter på Andy Williams' Music to Watch Girls By, og da må jeg danse litt!!

3 kommentarer:

  1. Haha, ser ut some dere hadde det gøy. I like your style ;D

    SvarSlett
  2. Så fin kjole du hadde på :)
    Liker også veldig godt hårfargen din! Det er hvitt? Gjør du det selv eller hos frisør? Jeg vil også ha hvitt hår, så ble det plutselig brunt istede ;)

    SvarSlett
  3. Takk! farger det hos frisør, så vedlikeholder jeg det (så det ikke blir gult) med denne, et par-tre ganger i uka. Den funker himla bra, for folk spør stadig om jeg nettopp har farga håret, selv om det er flere måneder siden!

    SvarSlett