tirsdag 11. januar 2011

Hei mamma! Nå oppdaterer jeg bloggen igjen!

I dag fikk jeg lønn. Som den ansvarsfulle unge pige jeg er betalte jeg først alle regningene, så satt jeg av 2000 til New York-billett, og så tok jeg meg en aldri så liten tur til byen. Jeg fant en himla fin kjole (elsker prikker) på Gina Tricot til 99 kr! Var så freidig at jeg bestilte meg denne kjolen på etsy også, håper den er fin "live". I tillegg kjøpte jeg en fin genser til kun kr 49, en nydelig cardigan og en ny stilongs! Etterpå var jeg på en helsekostbutikk og kjøpte quinoa (endelig), omega3 og soyamel (soyamel ja!). Har nemlig store planer om å lage disse småkakene!

Jeg har fått låne Maries kamera, skal lære meg å bruke det før jeg finner ut om jeg vil ha et selv. Så langt er jeg ikke så flink. Her har jeg tatt bilder av meg og den nye kjolen i speilet.

IMG_1489

IMG_1491

4 kommentarer:

  1. Fin kjole, fint smil :)

    SvarSlett
  2. Jeg ser du tar bilder på manuelt. Spenstig! Fin kjole, og fin ny bakgrunn! Nå er det bare én dag igjen til GP!

    SvarSlett
  3. Åja, haha, det var derfor det var så vanskelig å fokusere! Glemte åpenbart det første du lærte meg..

    SvarSlett
  4. Hei igjen!! Takk for hilsenen, det satte jeg pris på :)
    Skal bli flinkere til å stikke innom deg!
    Klem, mamma

    SvarSlett