tirsdag 7. januar 2014

To 2013, thanks for everything.

Seint men godt kommer en liten kavalkade fra året som gikk.

Valdres Valdres Valdres
I januar var det masse snø og kaldt og mye jobb. I slutten av måneden var vi i Valdres og jeg gikk så langt på ski som jeg ikke har gått siden jeg var tenåring.

vinterferie vinterferie vinterferie
Februar hadde sine utfordringer, men jeg hadde ihvertfall vinterferie og besøk av Kathleen og var turist i egen by.

påske påske påske
Geir og jeg hadde influensa i mars, men dro likevel på skiweekend til Bergsjøstølen i Ål hvor det var full storm og man bare måtte holde seg inne. Et par uker seinere var det påske, og da fikk vi tatt det igjen med strålende påskevær og masse friluftsliv i Froland.

Trondheim Hovedøya Hovedøya
I april dro Tore Andreas, Line og jeg til Trondheim. Våren kom til Oslo og vi fant blåveis på Hovedøya.

Kaldvell Kaldvell new york
I mai var vi på en finfin hyttetur på Kaldvell. I regnværet. Jeg feira 17. mai i New York. I regnværet.

St. Hans St. Hans 33
I juni var det endelig sommerferie. Jeg fikk fiskedilla, og vi feira St. Hans ved Solheimvannet. Så dro jeg aleine til New York.

Charleston nyc nyc
Juli startet hos Torunn & co i Essex. Der gikk kameraet mitt i stykker. Så kom Geir på besøk og vi dro til Charleston i South Carolina. Etterpå hadde vi to fantastiske uker i New York.

new york new york new york
Tore Andreas og Elin kom til New York i august og vi sang karaoke og var på toppen av Empire State building. Så reiste jeg hjem til Geir og bodde i leiligheten hans en stund. Hverdagslivet begynte for fullt igjen.

Bratislava wien Bratislava
I september var det allerede høstferie, og vi dro på tur til Wien og Bratislava. Himla flott.

Oktober Oktober Oktober
Oslo Voices var i Trondheim i oktober, der vi sang i Nidarosdomen. Geir solgte leiligheten sin og flyttet inn til meg, før han dro til Jordan og vi hadde bursdag begge to. Min ble feiret med fine venninner og asiatisk etegilde, og familiefest i Froland helga etter.

adiml adiml thanksgiving
I november besøkte vi skulpturparken på Ekeberg og ble positivt overraska. Vi feiret thanksgiving og jeg lagde min første kalkun - suksess!

Adventssøndag Tyskland Jula 2013
Desember bragte tidenes julestemning - med en meget aktiv førjulstid og ikke mindre enn sju julekonserter med Oslo Voices - tre av disse i Tyskland hvor jeg fikk besøk av både foreldre og kjæreste. Jula ble feiret med verdens fineste familie i Froland og det nye året ble behørig feiret med flotte folk.

Alt vel for 2014, folkens,

6 kommentarer:

  1. Skal si at du ikke ligger på latsiden som reiser så fort du har anledning=) Fint å se alle årstidene representert her!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine bilder du tar, og lykke til med tiden fremover du også. Bedre for meg å tenke på at vi er flere sammen om dette nå :)

    SvarSlett
  3. wow, ser ut som du har hatt et fantatisk år!

    SvarSlett
  4. å så flott Inger! Så fint å se at du er lykkelig og lever livet! Slik skal det være :)

    SvarSlett
  5. Digger slike årskavalkadeinnlegg! Ser ut som du har hatt et strålende år!

    Så kjekt å høre at du inspireres av middagslistene mine. Lykke til videre med planleggingen! Kanskje det kommer middagsinnlegg her også?

    SvarSlett
  6. Ser ut som du har hatt et innholdsrikt år! Ble inspirert til å reise når jeg så alle de kjekke stedene du hadde vært! :)
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg, ble skikkelig glad når jeg leste den :)

    Ha en riktig fin onsdag! Klem fra Marie

    SvarSlett