lørdag 6. juli 2013

Weekend

For et par dager siden tok jeg toget fra New York for å besøke Torunn & co i Essex, langt ut på landet nord i New York state. Koser oss veldig, men kameraet mitt har tatt kvelden, håper å få fikset det når jeg kommer tilbake til byen neste uke. Dermed har jeg ikke fått dokumentert mye fra oppholdet her, men her er noen av høydepunktene fra forrige helg.

14
15
16
22
Lørdag dro jeg til Brooklyn Bridge park.

18
19
20
21
Møtte Anela og spiste brunch på Gran Eléctrica. Spiste en pork cemita som kanskje er den beste sandwichen jeg har spist i mitt liv.

26
23
24
2527
På søndag var det Pride i New York, paraden varte over fem timer og alle var hoppende glade pga. DOMA's downfall. 

28
Den eneste kjendisen jeg så var Jwoww...

29
30
31
Empire State building var i regnbuefarger for anledningen, flott avslutning på dagen!

1 kommentar:

  1. Fantastiske fargar og ja eg får litt reisefeber igjen!

    SvarSlett