onsdag 22. mai 2013

Vår i New York

I går kom jeg hjem fra snarvisitten min til New York. Jeg har vært vikarierende reiseleder for Solheim Tours sammen med pappa, en strålende jobb må jeg si. Her er noen av høydepunktene:

new york
new york
new york
new york
Torsdag var vi ved Ground Zero, på High Line, i Chinatown og spiste lunch, på shopping i SoHo og på kvelden så vi selveste Jane Lynch som miss Hannigan i Annie.

new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
Fredag vandret vi rundt i West Village, gikk over Brooklyn Bridge (min første gang!), drakk kaffe i Brooklyn Heights og feiret 17. mai med block party på Sjømannskirka.

new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
Lørdag hadde jeg fri, spiste brunch med fine folk i LES og feiret Eurovision sammen med den mest innbitte fansen fra hele verden.

new york
new york
new york
new york
new york
new york
new york
Siste dagen var det 17. maiparade i Bay Ridge med ikke mindre enn seks sekkepipeorkestre! Sjelden 17. mai blir så behørig feiret, anbefaler alle å ta turen til New York en gang på denne tida av året!

3 kommentarer:

  1. Den va rask ;-) Gøy å se!!

    SvarSlett
  2. Så fint! Så gøy å se bilder fra NY, alltid. Må reise dit en dag ass.

    SvarSlett
  3. Så herlig! Har vært i USA to ganger, men aldri i New York. Må dra dit en dag :)

    SvarSlett