mandag 26. desember 2011

Jul på Solheim

Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul
Jul

Vi feiret en himla koselig julekveld sammen med Elin og Leif hjemme hos oss på Solheim. Tradisjonen tro spiste jeg til jeg måtte bytte kjole. Jeg fikk mandelen for andre gang på to dager! Score! Nå får jeg den vel ikke på mange mange år fremover. Julegavene mine var ganske fantastiske, blant annet fikk jeg fjellrävensekk, dj-headset, jernpanne, vinglass, en hel kasse med ymse deler til Rörstrand rosmarin-serviset som jeg har ønska meg lenge, og ikke minst et pledd som farmor har drevet og strikka på i et helt år (kommer bilder på bloggen av både servise og pledd etterhvert når jeg får pakket det ut i Oslo). Snøbildene er egentlig fra 22 desember, på julaften var det ganske grønt utenfor, men det gjorde ingenting, julefreden senker seg alltid til slutt på Solheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar