søndag 9. oktober 2011

Litt av hvert London

Hello
Før jeg gikk ut hver morra hadde jeg fine  lange morgener med PG Tips og Feists nye album Metals.

Kids
Jeg tok masse tube og koste meg med å se på masse spennende mennesker og lese de gratis Metroavisene.

Portobello
Var inne i mange fine butikker.

Square
Square
Obligatorisk besøk på Trafalgar Square.

English breakfast
Bucks
Jeg fikk engelsk frokost og masse kaffe. De spør tre ganger om man virkelig skal ha svart kaffe før man får det.

Chinatown
Chinatown
Chinatown
Chinatown
Chinatown
Elsker Chinatown i alle byer men holder meg langt unna alle buffeter.

Best food ever
Spesielt når man kan få verdens beste asian fusion-mat rett rundt hjørnet i Soho! Andekarri, glassnuddelsalat, maisboller og rekechips, beste måltidet jeg har spist til nå i år, minst!

Waterloo
Jeg tok mange tog til Waterloo.

Høst
London
Det er høst i London også, selv om det er mye varmere enn her.

Ingr
Det er ikke alltid de får med seg navnet mitt.

Sand
Sand
Noen lagde kunst i sanden. Fint!

Tate
Jeg var på Tate modern, men det kommer det et eget innlegg om seinere.

Ragnhild
Burger
Pork
Wicked
Siste kvelden hadde vi en helaften etter mitt hjerte. Vi spiste en nydelig treretters middag til ti pund(!), til hovedrett hadde jeg en nydelig svinefilet med bulgur mens Ragnhild hadde en fantastisk burger med posjert egg. Etterpå fikk vi ENDELIG se Wicked, den var kanskje enda gøyere enn jeg hadde innbilt meg og hovedrolleinnehaverne var magisk flinke. Den perfekte slutt på en perfekt liten høstferie!

1 kommentar:

  1. Dette så og hørtes fantastisk ut. Nå er det tja, kanskje 2 år siden jeg var i London. På tide å ta en tur til. Det fine når man drar tilbake til et sted er at man trenger ikke være så turistete ;)

    SvarSlett