torsdag 25. august 2011

Killarney på kveldstid

Irish Stew
Joint of the day
Vi tilbragte fredags-og lørdagskvelden i Killarney, hvor vi koste oss ute på byen med skikkelig irsk mat,

Harp
irsk lager,

Irish Coffee

og selvsagt en Irish coffee til dessert.

Yesss
Jeg var i rampelyset,

Making friends
og Lars fikk en ny venn.

Smithwicks
All 'bout the $
Vi skrev en hilsen på en dollarseddel som ble hengt i taket på Crock'o'Gold.

Killarney
Bokbutikken var den eneste butikken som var oppe seint, og vi fikk kjøpt oss bøker alle sammen. Lars og jeg er nerds og kjøpte Game of Thrones begge to.

Tivoli
Tivoli
Tivoli
Tivoli
Tivoli
Vi fant et tivoli, og jeg slo meg løs med kameraet mens de andre stod og hang.


En liten smakebit fra neste innlegg featuring the Ring of Kerry:
Ring of Kerry



Translation: We spent two nights in Killarney, enjoying traditional food & drink, going book shopping & visiting a fair.

2 kommentarer:

  1. Jeg må innrømme at jeg ikke vet all verdens om irsk mat, men det så rett og slett knallgodt ut! Irish coffee er jo også alltid en vinner, så jeg tror nok jeg hadde satt pris på en slik i selveste Irland!

    Det ser jo fortsatt ut som en virkelig flott tur, og jeg får lyst til å pakke snippsekken og reise med det samme. Det er godt å vite at man kan finne slike steder ikke langt unna gamlelandet! Gleder meg til å se mer fra Ring of Kerry - man kan jo nærmest høre soundtracket til Sound of music bare ved å se bildet :)

    SvarSlett
  2. Dette så veldig godt ut. Og Irish Coffee er så klart et must. Det skal jeg ha, hver kveld! :D

    SvarSlett