fredag 25. februar 2011

Vinterferie

Vinterferien går mot slutten, den har vært rolig, fin og veldig veldig hvit. Fra jeg ankom Froland på søndag til jeg dro i går har det snødd i ett. Tror nesten aldri jeg har sett så mye snø hjemme før noengang. Jeg rakk å treffe de fleste som skulle treffes; Fire besteforeldre, én tante, én super venninne, to søte små barn, tre hunder, 40something sauer, to foreldre og én bror. Og så ble litt av sommerplanen lagt; vi kjøpte billetter til en augustuke i Irland med hele familien. Vi har ikke vært på tur sammen alle fem siden vi var vanskelige tenåringer, så regner med det blir en ny og spennende opplevelse!

Knekkemamma
Mamma er et knekkebrød.

LOL
Hele historien om den merkelige tomaten.

Snø
Utsikten fra soveromsvinduet mitt. Det er så stille, så stille, så stille.

Cupcakes
Mamma hadde kjøpt fine muffinsformer på Åhlens, så det ble rosa gulrotcupcakes!

Ellers har jeg brukt ferien til å sove og sove og sove, treffe venner jeg ikke har sett på lenge, og spille mange mange runder med edderkoppkabal. Gleder meg til påskeferien jeg!

3 kommentarer:

  1. Takk for noen koselige dager, ser fram til nye innlegg på bloggen!

    SvarSlett
  2. Morsomt å lese om deg og ditt;) Du skriver levende og BRA Vennlig hilsen Monica!

    SvarSlett
  3. hurra for at du posta hele historien om den merkelige tomaten, jeg var så sykt nysgjerrig!

    SvarSlett