mandag 3. januar 2011

Julegaver

I år synes jeg at jeg var ekstra heldig med julegavene. Jeg fikk blant annet:

  • Ski og skisko
  • Cupcakeoppskriftsbok, decorating set og forkle
  • Gone with the wind-kalender
  • Toalettmappe med flamingoer på
  • Scrabble
  • Te
  • Lysslynge
  • Sminkefjerner for vannfast sminke +++
Men én gave tok kaka på de andre! Farmor ga meg billedvevteppet jeg har sikla på i årevis, som hun lagde i 1975. Det kom som julekvelden på kjerringa, jeg ble tatt på senga og måtte felle en tåre.

Den fineste julegaven
Tenk hvor mange timer farmor har brukt på dette! Det har hengt i stua deres i 35 år, og nå skal det plutselig henge hjemme hos meg!

BS 1975
Signert bak, som seg hør og bør.

Nå må jeg bare finne en bra plass å henge det, der det kommer til sin rett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar