tirsdag 8. mars 2011

VM-galskap

Bloggen ble lagt litt på is under VM, hvem visste at jeg var så interessert?! Jeg har fulgt nøye med på alle hopprennene til nå i år, så det var kjempestas da VMbesøket mitt, Maria og (onkel)Lars Petter, inviterte meg med på hopprenn i Kollen!

Vm i Oslo
Jeg gikk hele dagen og var kjempenervøs for tåke og avlyst hopprenn..

Vm i Oslo
..men vi hadde VM-luer, flagg og godt mot!

Vm i Oslo
Kongen var til stede..

Vm i Oslo
..og tåka lettet. Litt skuff at Norge ikke vant en eneste medalje, men det var sykt spennende og himla god spenning likevel.

Vm i Oslo
På lørdag var tåken en saga blott! Vi hadde kremplasser til tremila og koste oss i timesvis med årets første skikkelige solskinn!

Vm i Oslo
Heia!

Vm i Oslo
Therese gikk i mål og jeg felte mer enn én tåre for å si det sånn.

Vm i Oslo
For en gjeng!

Vm i Oslo
Så gikk det i skytteltrafikk ned til byen, men vi var sabla godt på lag og hadde en super kveld med lasagne, rødvin og Bezzerwizzer. Jatakk til flere utendørshelger med sol og folkefest!!!!

3 kommentarer:

  1. Huff, jeg savner storby! Så ut som om dere hadde det kjempegøy! Jeg fikk ikke engang sett det på tv :(

    SvarSlett
  2. Hilsen fra LA :-)
    Moro med ny Ipod!!!
    Her er d sol og varme og god stemning!
    Klem fra oss to

    SvarSlett
  3. Oslo er byen!!

    SvarSlett