søndag 13. mars 2011

Stemningsrapport

Jeg har hatt noe på tapetet nesten hver dag den siste uka, så jeg har verken fått lagd noe særlig spennende mat eller hatt tid til å skrive om noe på bloggen. Jeg burde bli bedre til å dokumentere ting som skjer i hverdagen, men det er sjelden jeg har med kamera rundt omkring. Men kanskje ting vil endre seg nå som jeg har fått meg en iPod touch! For det første er det fantastisk å kunne laste over alle Spotify-listene mine på iPoden og høre på dem når jeg vil. I tillegg har jeg rundet Angry Birds og slått alle rekorder i Tetris. Ikke minst har jeg blitt hekta på Instagram. Her er et knippe overredigerte bilder fra uka som gikk:



Dette bildet kaller jeg "Ugle i fruktsalat".

Dessverre har PH begynt igjen.


Jeg skulle lissom slutte å drikke brus på jobb:(

Vi spiller Kokkelimonke og drikker vin.

Gravide kan også være med, men uten vin. Merk rotta i forgrunnen.

Her ser det ut som om jeg er under vann. Tøft. Egentlig er jeg bare trøtt og sminkeløs.

Søndagsfrokost. En perfekt start på dagen!

Minner om spillelista Søndag formiddag, ta deg en kaffekopp og sleng beina oppi sofaen (det snør jo!) og slapp av! It's an order.

3 kommentarer:

  1. ser ut som en himla bra uka...Bare dumt at du må lenke deg til Paradise Hotel igjen..!! Hva slags bær er det du eter til frokost?

    SvarSlett
  2. Ja, himla dumt men veldig gøy å se det sammen med Marie.. Mi koser oss! Det er ikke bær, det er perletomater, sykt godt.

    SvarSlett
  3. Så kosleig dete så ut, det var virkelig stemningsfulle bilder. Gjør seg veldig med sånn effekt på dem ;D

    SvarSlett