lørdag 31. desember 2011

Årskavalkaden - del 4

Kristine
IMG_5263
IK
Smykket
klokka
Halloumi
November, del 2: Via Cantus sang Faurés requiem og Kristine, Marie og jeg feiret 3x30 år. Line og jeg var på masse OIFF-filmer og jeg fikk endelig hengt opp brannalarm og den nye klokka mi. Jeg prøvde å la være å kjøpe takeawaymat.

Advent!










Jul
Jul
Jul
Desember: Adventsstjerna kom opp og jeg kunne endelig høre på julemusikk. Via Cantus dro til Paris og sang blant annet i Notre Dame og La Madeleine. Jeg jobbet til langt på natt og spiste uante mengder risgrøtbaserte måltider. Koret hadde julekonsert i Trefoldighetskirken og avsluttet med tidenes fest. Jeg feiret jul i Froland og vi savnet bestefar.

Jeg vil gjerne få ønske dere alle sammen hjertelig godt nytt år, tusen takk for at dere gidder å lese det jeg skriver! Gleder meg til et nytt år med et hav av nye muligheter og masse fantastiske mennesker (og en mulig apokalypse?).




Translation: In November Via Cantus performed Faure's requiem. Kristine, Marie and I celebrated out 3x30 and Line and I attended Oslo international film festival. I got a new wall clock and fire alarm, and made a lot of home cooked meals. In December Via Cantus went to Paris and performed in Notre Dame and La Madeleine. I worked a lot and ate a lot of rice porridge. I celebrated Christmas in Froland with my family, and we all missed my grandfather. I want to wish everyone a very happy new year, hope to see you all and that it turns out amazing!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig :) Mye kjekt har vært og mye kjekt er i vente. Er nok mange som er spente på hva slutten av 2012 bringer som du så vidt nevner ;) Vi får se, vi får se....

    SvarSlett
  2. Moro med årskavalkaden!

    SvarSlett
  3. Så mange gledesspredande bilder, ah! Godt nytt år :D

    SvarSlett