søndag 2. januar 2011

Highlights 2010

2010 har vært det beste året på lenge. I tillegg til ny jobb,alle opplevelsene jeg har hatt og alle de nye fantastiske menneskene jeg har møtt, har jeg klart å stresse ned og bli flinkere til å passe på meg selv.

Har ikke tatt mange bilder i år, men har klart å dokumentere det viktigste:

Photobucket
Eurovision Song Contest. Var på begge semifinalene sammen med Ragnhild og Marie som hadde kommet fra England og Sveits for anledningen. Endelig skjønte jeg hvordan fotballfans har det på kamp! Det var magi og euforia!


Photobucket
Summer in the city. Seks uker i New York uten noen planer. Verdens beste idé. Så bra at jeg gjør det igjen!

Photobucket

Via Cantus var på tur i Tyskland. Vi besøkte fine Lars sin hjemby, Stade. Vi hilste på damekoret i Jork. Og vi hadde konsert i Berlinerdomen. Ja, også ga vi ut CD!



Photobucket

Nevnte jeg alle de bra folka jeg var blitt kjent med? Pluss årets beste kjøp; den fine blå altfor korte kjolen som kosta 15 dollar på Urban Outfitters.


Planen for i år er å leve i hele uka, ikke bare i helga. Si ja når folk spør om jeg skal finne på ting, selv om det er en tirsdag. Være mer sammen med andre og mindre sammen med TVen. Prøve mange nye teer. Få med folk ut på ski (fikk ski til jul)! Besøke flere brukthandlere og gå oftere på loppemarked.


Sommeren blir forhåpentligvis en repeat av forrige, satser på å få leid meg leilighet i NYC i en måned, dra over og bare drive dank. Treffe masse gode folk, drikke masse øl og lese mange mange bøker. Må være hjemme til 30. juli for å være engelsktalende toastmaster i verdens beste Ragnhilds bryllup.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar